Jakie filmy Leone uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Mój Top na dzień dzisiejszy prezentuje się w następujący sposób:
1. Dobry, zły i brzydki (1966)
2. Dawno temu w Ameryce (1984)
3. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie (1968)
4. Za kilka dolarów więcej
5. Za garść dolarów
6. Garść dynamitu
1. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie - 9/10
2. Dawno temu w Ameryce - 9/10
3. Dobry, zły i brzydki - 9/10
4. Za kilka dolarów więcej - 7/10
5. Za garść dolarów - 7/10
6. Garść dynamitu - 6/10
Dla mnie pierwsza piątka to w sumie na jednym poziomie, trudno wybrać ten najlepszy, po prostu wszystkie świetne
1. Dobry, zły i brzydki
2. Za kilka dolarów więcej
3. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie
4. Za garść dolarów
5. Garść dynamitu
Na wcześniejsze obrazy w dorobku strasznie trudno trafić, a szkoda.
1.Dobry,Zły i Brzydki
2.Pewnego razu na dzikim zachodzie
3.Garść dynamitu
4.Za kilka dolarów więcej
5.Za garść dolarów
6.Dawno temu w Ameryce
1. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie i Dobry, Zły i Brzydki (ex equo)
2. Dawno temu w Ameryce
3. Garść dynamitu
4. Za kilka dolarów więcej
5. Za garść dolarów
6. Nazywam się Nobody
Wszystkie świetne!
1. Dawno temu w Ameryce (10/10)
2. Pewnego razu na dzikim zachodzie (10/10)
3. Dobry, zły i brzydki (10/10)
4. Za kilka dolarów więcej (9/10)
5. Garść dynamitu (9/10)
6. Za garść dolarów (8/10)
1. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie 9/10
2. Garść dynamitu 9/10
3. Dawno temu w Ameryce 8/10
4. Za garść dolarów 8/10
5. Dobry, zły i brzydki 7/10
6. Za kilka dolarów więcej 7/10
7. Nazywam się Nobody 4/10
1. Pewnego razu na dzikim zachodzie 10/10
2. Dawno temu w Ameryce 10/10
3. Dobry, zły i brzydki 10/10
4. Za Kilka dolarów więcej 9/10
5. Garść Dynamitu 8/10
6. Za garść dolarów 8/10
1.Za kilka dolarow wiecej 11/10 (absolutne mistrzostwo)
2.Dobry zły i brzydki 10/10
3.Dawno temu w amerzce 9 na 10
4.Pewnego razu na dzikim zachodzie 8 na 10 wiecej nie widzialem
1 Dobry zły , brzydki 10
2 Pewnego razu na dzikim zachodzie 10
3 Za kilka dolarów więcej 9
4 garść dynamitu 8
5 dawno temu w ameryce 8
6 Za garść dolarów 6
1. Dobry, zły i brzydki - 10/10
2. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie - 10/10
3. Dawno temu w Ameryce - 10/10
4. Za kilka dolarów więcej - 8/10
5. Za garść dolarów - 7/10
Dla mnie ta piątka to w sumie na jednym poziomie, trudno wybrać ten najlepszy, po prostu wszystkie świetne
1. Dawno temu w Ameryce
2. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie
3. Dobry, zły i brzydki
4. Za kilka dolarów więcej
5. Garść dynamitu
6. Za garść dolarów
Ja trochę skromnie :P
1. Dobry zły i brzydki 10/10
2. Pewnego razu na dzikim zachodzie 9/10
3. Za kilka dolarów więcej 8/10
4. Garśc dynamitu 8/10
Sergio jest moim ulubionym i według mnie najlepszym reżyserem (mimo obejrzenia tylko 4 filmow moge stwierdzić , że to mistrz) gdy obejrzę dawno temu w ameryce i Za garśc dolarów będe mógł go ocenić i myśle , że to będzie najwyższa nota.
Mistzu......
1.Dobry, zły i brzydki 10/10
2.Pewnego razu na Dzikim Zachodzie 10/10
3.Dawno temu w Ameryce 10/10
4.Za garść dolarów 8/10
5.Za kilka dolarów więcej 8/10
6.Garść dynamitu 7/10
7.Nazywam się Nobody 6/10
Dla mnie pierwsza piątka to w sumie na jednym poziomie, trudno wybrać ten najlepszy, po prostu wszystkie świetne
1.Dobry zły i brzydki.
2.Za kilka dolarów więcej.
3.Za garść dolarów
4.Pewnego razu na dzikim zachodzie
A reszty filmów jeszcze nie obejrzałem choć czas to nadrobić.
1.Dobry zły i brzydki 9/10
2.Pewnego razu na dzikim zachodzie 9/10
3.Za kilka dolarów więcej 8/10
4.Garść dynamitu 8/10
5.Za garść dolarów 8/10
6.Dawno temu w Ameryce 8/10
"Dawno temu w Ameryce" na końcu, tylko z tego względu, że specjalnie nie przepadam za filmami gangsterskimi.
1.Pewnego razu na Dzikim Zachodzie
2.Dobry, zły i brzydki
3.Dawno temu w Ameryce
4.Za kilka dolarów więcej
5.Garść dynamitu
6.Nazywam się Nobody
7.Za garść dolarów
I żeby nie było ,to że Za garść dolarów jest na ostatnim miejscu nie oznacza ,że uważam go za słaby ,wręcz przeciwnie ,ale Leone Straż przyboczna przepisał kratka w kratke.
1. Dobry, zły i brzydki 10/10
2. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie 10/10
3. Za kilka dolarów więcej 9/10
4. Garść dynamitu 9/10
5. Za garść dolarów 8/10
W planach jeszcze Nazywam się Nobody i Dawno temu w Ameryce
1. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie 10/10
2. Dawno temu w Ameryce 10/10
3. Za kilka dolarów więcej 7/10
4. Dobry, zły i brzydki 6/10
5. Garść dynamitu 5/10
6. Za garść dolarów 3/10
1. Dobry, zły i brzydki - 10/10
2. Pewnego razu na dzikim zachodzie - 10/10
3. Dawno temu w Ameryce - 10/10
4. Garść dynamitu - 9/10
5. Za kilka dolarów więcej - 9/10
6. Za garść dolarów - 8/10
Mój ulubiony reżyser, tak naprawdę to "pojedynkować" z nim może się tylko(moim zdaniem) Stanley Kubrick.
1. Il Buono, il brutto, il cattivo
2. C'era una volta il West
3. Per qualche dollaro in piu
4. Once Upon a Time in America
5. Giù la testa
6. Per un pugno di dollari
7. Il Mio nome è Nessuno
Aktualizacja
1. Dobry, zły i brzydki - 10/10
2. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie - 9/10
3. Dawno temu w Ameryce - 9/10
4. Za kilka dolarów więcej - 9/10
5. Za garść dolarów - 8/10
1. Dobr, zły i brzydki - 10/10
2. Za kilka dolarów więcej - 9/10
3. Dawno Temu w Ameryce - 9/10
4. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie - 9/10
5. Za garść dolarów - 8/10
6. Garść Dynamitu - 8/10
1. Dawno temu w Ameryce - 10/10
2. Za kilka dolarów więcej - 10/10
3. Dobry, zły i brzydki - 10/10
4. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie - 9/10
5. Za garść dolarów - 8/10
6. Garść dynamitu - 7/10
1. Dawno temu w Ameryce 10/10
2. Dobry, zły i brzydki 10/10
3. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie 10/10
4. Za kilka dolarów więcej 9/10
5. Za garść dolarów 8/10
Plany: Garść dynamitu, Nazywam się Nobody
1.Pewnego razu na Dzikim Zachodzie - 10/10
2.Dobry, zły i brzydki - 10/10
3.Dawno temu w Ameryce - 8/10
4.Za garść dolarów - 8/10
5.Garść dynamitu - 7/10
Dla mnie pierwsza piątka to w sumie na jednym poziomie, trudno wybrać ten najlepszy, po prostu wszystkie świetne
1. Dobry, zły i brzydki 10+
2. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie 10
3. Za kilka dolarów więcej 8+
4. Za garść dolarów 8
5. Garść dynamitu 7
co wy takie tytuły wymieniacie? a gdzie Ostatnie dni Pompei [1959 w kolorze!] albo Sodoma i Gomorra?
Zapoznajcie się również z jego starszymi filmami a później oceniajcie.
Nieprawda, współreżyserował Sodome i Gomorrę, My name is Nodoby. Natomiast Ostatnie dni pompei oraz Kolos z Rodos to jego filmy.
Na filmwebie nie ma co się podpierać...
W tych filmach albo był asystentem reżysera albo kierownikiem drugiej ekipy, a nie współreżyserem.
W takim razie prawie wszystkie topy na filmwebie tracą sens, bo wątpię, żeby ktoś się doszperał wszystkich filmów powiedzmy Hustona czy Wildera.
Chyba bym musiał odwiedzić Bibliotekę Kongresu w Stanach. Poza tym niektóre tytuły na filmwebie to fałszywki. Np. te wczesne filmy Spielberga to lipa. Wiem, że film jest filmem niezależnie od budżetu, ale nakręcony w wieku trzynastu lat filmik, o którym wiadomo tylko, że jest westernem, to mała przesada (chodzi o The Last Gun).
1. Dobry, zły i brzydki 10+
2. Dawno temu w Ameryce 10+
3. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie 10+
4. Za kilka dolarów więcej 8/10
5. Za garść dolarów 8/10
6. Garść dynamitu 6/10
Wszystkie filmy Leone obejrzane, wreszcie się znalazł czas na "Dawno temu w Ameryce". A że ostatnio nie miewam problemów z rozdawaniem 10, to tu nie miałem większych wątpliwości. Lepszy od "Ojca chrzestnego II". A miałem obawy, jak Leone pokaże tutaj przemoc. W każdym razie Dobry, zły i brzydki nadal rządzi. A że do Pewnego razu na Dzikim Zachodzie całkowicie przekonałem się dopiero przy drugim podejściu, lista wygląda tak, a nie inaczej.
To ja wymyślę jakiś pomysł na film i zamieszczę na blogu, może umieszczą mnie na filmwebie jako scenarzystę.
Dla mnie pierwsza piątka to w sumie na jednym poziomie, trudno wybrać ten najlepszy, po prostu wszystkie świetne
1. 'Dawno temu w Ameryce'
2. 'Dobry,zły i brzydki'
3. 'Pewnego razu na Dzikim Zachodzie'
4. 'Za garść dolarów'
5. 'Za kilka dolarów więcej'
1. Pewnego razu na dzikim zachodzie
2. Dawno temu w Ameryce
3. Dobry, zły i brzydki
4. Za kilka dolarów więcej
5. Za garść dolarów
Aktualizacja:
1. Pewnego razu na dzikim zachodzie
2. Dawno temu w Ameryce
3. Dobry, zły i brzydki
4. Za kilka dolarów więcej
5. Garść dynamitu
6. Nazywam się Nobody
7. Za garść dolarów
1. Pewnego razu na dzikim zachodzie 10/10 (U)
2. Dobry, zły i brzydki 10/10 (U)
3. Dawno temu w Ameryce 9/10 (U)
4. Za kilka dolarów więcej 8/10 (U)
5. Za garść dolarów 7/10
6. Garść dynamitu 5/10
7. Nazywam się Nobody 4/10
Dla mnie pierwsza piątka to w sumie na jednym poziomie, trudno wybrać ten najlepszy, po prostu wszystkie świetne